Reclamații

Sistemul nostru de producție și distribuție reduce la minimum motivele de reclamații. Cu toate acestea, se poate întâmpla să faceți o cerere de despăgubire. Satisfacția dvs. este cel mai important obiectiv al nostru, așa că am făcut întregul proces de solicitare a despăgubirii cât mai simplu posibil. Deși vom fi interesați să răspundem la câteva întrebări, acestea sunt, în principiu, pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor noastre și nu pentru a obstrucționa procesul de solicitare a despăgubirii.

Fiecare reclamație este importantă pentru ca noi, pentru a avansa

Ce se poate să reclami?

Ce se poate întâmpla? De exemplu, este posibil să nu găsiți în pachet tot ceea ce aveți nevoie pentru a finaliza un tablou. De exemplu, o pungă cu diamante va lipsi. Se poate întâmpla chiar ca unele culori să fie amestecate și să primiți numărul corect de pungi, dar cu o culoare diferită.

Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că culorile din ilustrațiile de pe șabloanele noastre sunt doar în scop ilustrativ. Pot apărea modificări de culoare atunci când sunt afișate pe un monitor.

Ar putea fi inconfortabil dacă nu există suficiente diamante pentru a completa întreaga imagine. Acest lucru nu ar trebui să se întâmple, deoarece software-ul nostru a calculat totul corect. Cu toate acestea, dacă folosiți diamantele pentru un alt domeniu decât cel pentru care sunt destinate, probabil că vor lipsi în altă parte. Nu ezitați să ne contactați și o vom rezolva împreună.

Ne putem gândi la un motiv în plus pentru a reclama - un model ales necorespunzător. Doriți pur și simplu să vă înlocuiți tabloul. Poate că a fost un cadou și cineva a ales un model care nu vi se potrivește. Nici în acest caz nu sunt probleme. Descărcați , completați-l și trimiteți-l la adresa de e-mail a serviciului clienți. Apoi trimiteți și imaginea tabloului pe care doriți să o schimbați. Excepție fac, bineînțeles, tablourile personalizate după fotografia proprie, pentru care probabil că nu am putea găsi un client și pe care, prin urmare, nu le puteți schimba.

Dacă nu sunteți sigur că ceva poate fi revendicat, vă rugăm să apelați cu încredere linia noastră de asistență pentru clienți sau să ne trimiteți un e-mail cu întrebarea dumneavoastră. Întotdeauna preferăm să avem încredere și facem tot posibilul să ne adaptăm.

Reclamațiile, pas cu pas

Întregul proces de solicitare a rambursului este mai rapid dacă ne expediați un formular completat corect, care poate fi descărcat de la link-ul de mai jos.

În special, vă rugăm să aveți pregătit numărul de comandă. Acesta servește, de asemenea, ca simbol variabil. Ne puteți ușura munca, dacă completați numele exact al produsului și dimensiunile acestuia.

Descrieți în formular care este problema și care este motivul reclamației. Vă rugăm să atașați, de asemenea, o fotografie care va face ca motivul plângerii să fie și mai ușor de văzut. Apoi atașați fotografia ca anexă la e-mail.

Dacă știți cum a apărut problema sau dacă sunteți în măsură să ghiciți, vă rugăm să comentați. De exemplu, ar fi putut fi vorba de expediere, deoarece coletul a ajuns deteriorat, umed sau murdar. S-ar putea să fi fost o eroare de ambalare, deoarece o parte din pungile cu diamante lipsesc sau sunt crăpate și diamantele sunt împrăștiate etc.

Descărcați Formularul pentru reclamație sau pentru a vă retrage din contractul de cumpărare, completați-l și expediați-l împreună cu punctele indicate mai sus, la adresa 

Vă vom contacta cât mai curând posibil în legătură cu cererea dumneavoastră de despăgubire. Vă rugăm să completați corect datele dumneavoastră de contact în formularul pentru reclamație. Vă vom informa întotdeauna atunci când intervine vre-o schimbare în procesul de solicitare a despăgubirii.

Departamentul de reclamații

Adresa companiei
Westlogic s.r.o.
Olomoucká 267/29,
Opava 746 01,
Republica Cehă